سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

معرفی مراکز خرید چین در یک نگاه

خرید یکی از جاذبه های سفر می باشد و خرید سوغاتی بهترین کاری است که شما می توانید در سفر انجام دهید مخصوصا اگر با چانه زنی همراه باشد.  

خیابان شیان من (Qianmen) یکی از قدیمی ترین خیابان های پکن می باشد. این خیابان مکانی برای بسیاری از فروشگاه های قدیمی می باشد که کالاهای سنتی چینی مانند چای های عالی، ابریشم های نرم و کفش های اصیل کتانی را می فروشند.

خیابان وانگ فو جینگ (Wangfujing) در زمره محبوب ترین فروشگاه های شهر می باشد. در این مرکز فروشگاه های زنجیره ای جدید و با ویترین های زیبا وجود  داردکه کالاهای گران قیمت و شیک با برندهای معروف در آنها به فروش می رسند.

خیابان لیولی چانگ (Liulichang) برای خرید  عتیقه جات مناسب  است . مغازه‌ها در اینجا مرکب های چوبی، مرکب های خمیری و دیگر کالاهای فرهنگی را هم به فروش می رسانند.
چاینا ورد شاپینگ سنتر (China World Shopping Centre) یک انتخاب برتر برای خرید لوکس می باشد و با تمامی برندهای معروف طراحی شده از کرستین دیور (Christian Dior) گرفته تا گوچی (Gucci) در این مرکز حضور دارند.

آرت اند کرفت ورد منشن (Arts and Crafts World Mansion) فروشگاهی است که مبادرت به فروش تقریبا همه جور سوغات و محصولات هنری می ‌کند. مانند تابلوهای نقاشی، عکس، سفال، چوب های حکاکی شده، چراغ پرسلن، یشم و بسیاری کالاهای دیگر.
از مراکز خرید دیگر پکن می توان بازار هنگ کنگ ، فروشگاه بزرگ خونچیا ، مرکز لوفت هانزا ، مرکز شیدن در خیابان شیدن و فروشگاه فرند شیپ را نام برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.