سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

جاذبه های گردشگری جنوب ایتالیا

سواحل رویایی ، هوایی دلنشین، غذاهای متنوع ، همه و همه این مکان را بی مانند کرده اند. شهرهای رم، میلان و فلورانس جز پر گردشگرترین شهر های  کشور ایتالیا هستند. 

 

La Grotta Dello Smeraldo که واژه آن به معنی غار زمرد می باشد و به مکانی مناسب جهت آفتاب گرفتن تبدیل شده ، این نام برگرفته از نور سبز رنگی می باشد که تمام غار را فرا گرفته ، شما مسافران می توانید با قایق های تفریحی از این غار سبز رنگ دیدن نمایید. رستوران chez black با غذاهایی نظیر اسپاگتی وغذاهای دریایی مکانی مناسب جهت تفریح و سرگرمی شما توریست ها ی  تور ایتالیا  می باشد.

ماترا که در استان بازیلیکاتا واقع  شده و از قدمتی چند ساله برخوردار می باشد که  فیلم مشهور مل گیبسون به نام مصائب مسیح در این شهر فیلم برداری و اکران شده، هتل با شکوه Palazzo Ggattini آماده پذیرایی از شما توریستان  است که با استخر و نمایی از تپه های پهناور اطراف منظره ای بکر را به شما ارائه می دهد.

لچه شهر باستانی با معماری بنا شده به روش باروک یک زیبایی منحصر بفرد است، این شهر از کافه ای به نام L Angolino via Matteotti برخوردار می باشد که نوعی غذای محلی به نام Puccia در آن سرو می شود که حتما حس چشیدن این غذای فوق العاده خوش طعم را از دست ندهید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.