سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

با مراکز خرید ایتالیا در رم آشنا شوید

مراکزخرید  متنوع شیک و بازارها و مغازه های فراوان در روم با انواع و اقسام اجناس و کالاها، مناسب هر سلیقه و ملیت، چیزی  نمی باشد که گردشگران بتوانند به راحتی از آن بگذرند.

 

مرکز خرید روما در رم

اگر به دنبال یک مجموعه کامل رفاهی تفریحی و فروشگاهی می باشید مرکز خرید روما است روم جایی می باشد که باید به آنجا بروید چون علاوه بر خرید از ۲۲۰ مغازه آن ، می توانید به سینما هم بروید . در تور ایتالیا  از مراکز خرید رم بازدید نمایید.

مرکز خرید پارکو لئوناردو رم

اگر علاوه برخریدن کردن به دیدن تئاتر هم علاقه مند می باشید. مرکز خرید پارکو لئوناردو روم جای خوبی می باشد. چون یک سالن بزرگ تئاتر دارد که ۲۴ سن جهت نمایش تئاتر های مختلف را  در خود جا داده. وجود ۲۰۰ مغازه با طراحی مدرن و جذاب این مرکز را به یکی از بزرگترین مراکز خرید در روم تبدیل نموده است. وجود سرگر می های متنوع برای تمام سنین یکی دیگر از نقط قوت این مکان می باشد. این مرکز خرید را می توانید در نزدیک فرودگاه لئوناردو داوینچی تماشا کنید.

مرکز خرید پورتارم

اگر از خیابان راکوردو به سمت خروجی بوفالوتا بروید ساختمان بزرگ مرکزخرید پورتارم را می توانید ببینید. داشتن یک  پارکینگ بزرگ برای این مرکز امتیاز بزرگی می باشد  که شما را برای پیدا کردن جای پارک معطل نمی شود. هر نوع کالا و هر جنسی که بخواهید را می توانید در این مرکز پیدا کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.