سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

دره ی ییلی پراز شکوفه های زردآلو در چین

در قسمت شمال‌غربی کشور چین  استان شین جیانگ قرار دارد و در شمال‌غربی این استان منطقه‌ی ییلی (Yili) قرار گرفته است و در این ناحیه مکانی دور افتاده و خلوت می باشد . هنگام شکفتن شکوفه‌های زردآلو، زیبایی این ناحیه‌ به اندازه‌ای خیره کننده و دوست داشتنی می باشد که همواره بازدیدکنندگان را به سوی خود جذب می‌کند. 

 کشور پهناور چین نیز در زمان باز شدن گل  درختان، زیبا و رویایی می‌شود، با این تفاوت که این درختان زردآلو هستند که چشم‌اندازی تماشایی را به بازدیدکنندگان این منطقه هدیه می‌کنند.

دره ییلی که درست در نزدیکی مرز با کشور قزاقستان واقع شده است ، سال‌های متمادی یکی از جاذبه‌های گردشگری و پرطرفدار این منطقه شناخته شده که در جذب توریست موفق عمل کرده  و بازدیدکنندگانی که دوست دارند از این جادوی سفید و صورتی خوش آب و رنگ بازدید کنند، افسونی که هر بهار از راه رسیده و حال و هوای این دره را دگرگون می‌کند.

بنابر گفته‌های راهنمایان تور در چین، این منطقه از اول ماه آوریل تا ۳۱ می و از اول اکتبر تا ۳۱ نوامبر شاهد حضور بازدیدکنندگان کم‌تری است، اما از اول ژوئن تا آخر سپتامبر زمان اوج حضور گردشگران و شلوغی منطقه است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.