سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

معرفی 3 جاذبه جدید در تور چین برای گردشگران

چین یکی از کشورهای دنیا با جاذبه‌های گردشگری فراوانه که دیوار چین و شهر ممنوعه مشهورترین آنها هستند در این مقاله به معرفی 3 شهر جدید برای گردشگران پرداخته ایم.  

فوشان (Foshan)

هنر بومی هر منطقه‌ای می‌تونه روایتگر هزاران داستان در مورد یک منطقه باشه و در فوشان این مسئله به واقعیت پیوسته . به مدت 600 سال فوشان به‌عنوان پایگاه هنر بومی، داستان‌ها و افسانه‌های محلی را در قالب نقاشی، سفالگری، سازه‌های هنری کاغذی و خوش‌نویسی تجسم بخشیده . کوره‌ی باستانی نان فنگ (Nan Feng) بدون شک مورد علاقه‌ی دوستداران گردشگری و هنر در تور چین  قرار خواهد گرفت زیرا بازدیدکننده‌ها می‌توانند در این محل با روش‌های سنتی به سفالگری بپردازند.

ژی‌آن (Xi'an)

ژی‌آن با بیش از هفت هزار سال قدمت، به عنوان خواستگاه تمدن چینی شناخته می‌شه. این شهر زادگاه ارتش سرخ چین  و پایتخت امپراتوری باستانی شرق چین است و همین‌طور جاده‌ی ابریشم در انتهای شرقی به این شهر ختم می‌شه. در بازدید از این شهر می‌توان آثار باقی مانده از سیزده خاندان سلطنتی و جنگجویان تراکوتا را مشاهده کرد و در کنار آن از غذاهای محلی لذت برد.

شانگلی (Shangli)

شهر شانگلی  برای گردشگران امروزی از سرزمین‌های دیگر، جواهری دور از دسترس است. هنوز در حاشیه‌ی جاده‌های سنگ‌فرش بازرگانی که بازمانده‌ی جاده‌ی باستانی ابریشم هستند، مغازه‌های کوچک، لوازم دست‌ساز حاصل هنر صنعتگران محلی را به فروش می‌رسانند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.