سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

اقامتی راحت در هتل های برتر ونیز

ونیز  شهری بسیار گران‌قیمت بوده و این موضوع در جزیره اصلی بیشتر به چشم می‌خورد. در ونیز با وجود کانال های آبی متعدد گردشگرلن می توانند تجربه یک سفر رمانتیک را داشته باشند.  در این مقاله به معرفی 3 هتل برتر ونیز پرداخته ایم. 

هتل بزرگ آمین (Aman Canal Grande,)

مهمانان با استفاده از قایق وارد هتل شوند که دارای ورودی بزرگ با کف‌پوش مرمر و دیوارنگاری‌های بسیار زیبا می باشد که هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته آن از شبی ۹۳۵ یورو شروع می‌شود. سالن رقص این هتل آینه‌کاری، طلاکوبی،  شمعدانی‌های مورانو، کف موزائیکی و پنجره‌هایی مشرف به آبراه بیرون دارد. رستوران این هتل دارای دیوارهای منقش با پارچه‌های گران‌قیمت، نقاشی‌های رنگ روغن، اجاق‌های سنگیِ حکاکی‌شده و نیز گل نرگس بر روی میز غذا است. برای رفت و آمد در کانال های آبی ونیز با تور ونیز همراه شوید.

هتل بلموند کیپریانی (Belmond Hotel Cipriani)

هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۵۲۵ یورو شروع شده و محیط این هتل، بیشتر جَوی لوکس، شیک ، مدرن و در عین حال کلاسیک را با حال‌و‌هوای ونیز به شما القا خواهد کرد تا جو عمارتی بزرگ و مجلل. در ساختمان اصلی این هتل، ۷۹ اتاق و سوئیت موجود است که همگی دارای بالکن جداگانه، ساختاری زیبا، نورگیر مناسب و حمام‌های مجهز می باشند.  تفریحگاه، بوتیک‌های زیبا، باغچه‌های بزرگ و استخر بزرگ بهترین امکانات این هتل محسوب می شوند.

کاخ گریتی (The Gritti Palace)

هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۴۲۵ یورو شروع شده و این هتل دارای کاخی‌ می باشد که از سال ۱۴۷۵ باقی مانده است که متعلق به دوک ونیز، آندره گریتی در بین سال‌های ۱۵۲۳ تا ۱۵۳۸ بوده است . این هتل پس از ۱۵ ماه تلاش برای بازسازی که شامل نوسازی کامل ساختمان، اتاق‌ها، بازسازی تمامی نقاشی‌های ارزشمند هتل و دیگر کارهای هنری و نیز بازسازی تفریحگاه زیبای آکوا دی پارما می‌شد، مجددا شروع به کار کرد. رستوران  کلاب  دوج  یکی از زیباترین مکان‌ها برای غذا خوردن در این شهر و شهرهای دیگر محسوب می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.