سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

اقامتی همره با آرامش در هتل های برتر رم

احساس آرامش در سفر مسئله ای است که مورد توجه بسیاری از گردشگران  می باشد بنابراین در این مقاله به معرفی 4 هتل برتر رم در کشور ایتالیا پرداخته ایم .  

کاخ J.K. رم (J.K. Place Rome)

 هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۳۰۰ یورو شروع شده و  طراحی و دکوراسیون این هتل، در کنار ظاهر کلاسیک و اتاق‌های زیبایش، نمایی فوق‌العاده می باشد. طبقه‌ی همکف، بیشتر شبیه به یک باشگاه تفریحی مدرن می باشد. دکوراسیون این هتل شبیه به چیدمان مشرق‌زمین است؛ ولی غذاهایش بیشتر غربی هستند که متشکل از انواع همبرگر، ساندویچ، سالاد و نیز غذاهای ایتالیایی است. نوشیدنی‌های این هتل بسیار مشهور می باشد.

هتل استراحتگاه ناپلئون سوم (Residenza Napoleone III)

 هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۷۰۰ یورو شروع می‌شود.استراحتگاه ناپلئون سوم یکی از این هتل هایی است که  نقاشی اربابان قدیم که روی دیوارآن آویزان هستند، مجسمه‌ی امپراتورهای رومی که در پلکان ورودی هتل صف بسته‌اند، عتیقه‌جاتی که هتل را تزئین کرده‌اند، همه و همه به مدت چندین نسل در خاندان «راسپولی» دست به دست گردیده اند. اما این هتل، بر خلاف حسی که شما منتقل می‌کند، قلعه‌ی بادخیزی نخواهد بود بلکه مکانی گرم و دلنشین برای گذران تعطیلات است. صبحانه‌ی تازه و اُرگانیک (طبیعی) رستوران این هتل در ظروف نقره‌ی برند بولگاری و نیز در ساعات دلخواه شما سرو می‌شود.

هتل اسپالتی تریولی (Villa Spalletti Trivelli)

 هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۴۲۰ یورو شروع شده و این هتل پر از آثار هنری و تاریخی که در سازمان میراث فرهنگی ایتالیا به ثبت رسیده‌اند. در تور ایتالیا از دیدن اتاق‌های موزه‌ گونه‌ی این هتل تعجب نکنید. اتاق‌ها گرم، دلنشین، دارای تزئینات غنی، روتختی برای تخت‌ها، دیوارهایی با رنگ‌های ملایم، ملافه‌های «فیندرا لینن» و کاناپه‌هایی از جنس پارچه‌ی آلکاپا و پشم کشمیر می‌باشند.

هتل بابینو ۱۸۱ (Babuino 181)

 هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۲۹۰ یورو شروع می‌شود.۱۴ اتاق و سوئیتی که در این هتل وجود دارد، مکانی دنج با تخت‌های بزرگ، کاناپه‌های راحت، پنجره‌های دل‌باز و نمایی به‌سوی جنگل‌های طبیعی است که همگی در کنار رنگ‌بندی قهوه‌ای مانندش، این هتل را به جایی بسیار دلنشین مبدل می‌کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.