سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

هتل های برتر میلان برای اقامتی با آرامش

د راین مقاله به معرفی 3 هتل برتر شهر میلان در کشور ایتالیا پرداخته ایم . انتخاب اقامتگاه مناسب اولین مسئله ای است که قبل از سفر باید بپردازید چون می تواند بر کیفیت سفر شما تاثیر بگذارد. 



هتل پارک هیات (Park Hyatt) 

 هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۳۹۰ یورو شروع شده و  این هتل در قلب شهر میلان قرار گرفته است  که نمایی زیبا به بازار سرپوشیده‌ ی  گالریا ویتوریو امانوئل دوم  دارد. دکوراسیون داخلی دارای تزئینات کلاسیک و پیچیده‌ می باشد که سرتاسرش با سنگ‌های تراورتنِ کِرِم‌رنگ و مرمرهای سیاه آذین‌بندی شده. تمامی ۱۰۶ اتاق و سوئیت این هتل، با سنگ‌های مرمر و تراورتن، مُنبت‌کاری سیاه و گچ‌بری‌های ونیزی تزئین شده است. 

هتل رزا آلپ، دولومیت (Rosa Alpine, Dolomites)

هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۵۸۰ یورو شروع شده و کسانی که در تابستان به این مکان می‌آیند، می‌توانند از پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و کوه‌نوردی لذت ببرند. قدمت ساختمان اصلی این هتل به سال ۱۸۵۰ برمی گردد و آثار به ثبت رسیده فراوانی در آن یافت می شود . برای اقامتی با آرامش و دیدن آثار تاریخی این هتل با تور ایتالیا همراه شوید.

هتل ماندریان شرقی (Mandarin Oriental)

هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۵۲۰ یورو شروع شده و این هتل دارای چهار ساختمان متعلق به قرن هجدهم می باشد . دکوراسیون داخلی شبیه به خانه‌های میلانی قرن بیستم با رنگ‌آمیزی روشن و ملایم  می باشد. اجاق این هتل با الهام از معماری شرقی طراحی شده که منعکس‌کننده‌ی میراث صاحبان هتل به‌ نام «خاور دور» می باشد. رنگ غالب در اتاق‌های این هتل، ارغوانی و بژ است؛ صندلی‌های راحتی به رنگ قرمز، ملافه‌ها از جنس مخمل و پرده‌ها نیز از جنس پارچه‌ی کتانی هستند. کافه ماندارین در این هتل که دارای کف‌پوشی با موزائیک‌های سیاه و سفید است، مکانی ایده‌آل برای صرف غذا و نوشیدنی‌ است. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.