سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

هتل های برتر فلورانس برای اقامتی آسان

د ر این مقاله به معرفی  هتل های برتر  فلورانس برای گردشگران تور ایتالیا پرداخته ایم . 

کاخ J.K فرینز (J. K. Place Firenze)

 هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۲۶۵ یورو شروع شده و حال و هوای این هتل بیشتر شبیه به این است که وارد خانه‌ی یک کلکسیونرِ باکلاس شده‌ باشید و در واقع خانه‌ی یک فرد اهل فلورانس که بسیار پولدار بوده و دوست دارد عتیقه‌جات فرانسوی و ایتالیایی را در کنار چلچراغ‌های مراکشی و میزهای تمیز و جلاخورده‌ی چینی، یک‌جا داشته باشد. رستورانِ هتل، یعنی «استراحتگاه J.K» مکانی مابین رسمی و غیررسمی‌ست.

هتل چهار فصل فلورانس (Four Seasons Florence)

همین‌ که وارد لابی می‌شوید، سرسرایی به سبک رنسانس با گچ‌بری‌های زیبا خودنمایی می‌کند و  به همین دلیل متوجه خواهید شد این هتل، هتلی عادی نخواهد  بود. یک صومعه‌ که قدمتش به قرن شانزدهم بازمی‌گردد و در نهایت یک پارک ۴/۵ هکتاری که بزرگ‌ترین پارک خصوصی فلورانس نیز محسوب می‌شود، 

هتل کورا (Villa Cora)

هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۴۵۰ یورو شروع می‌شود.ویلای اصلی هتل که در مرکز ساختمان قرار داشته و منظره‌ ای چشم‌نواز با دیوارنگاری، گچ‌بری، آینه‌های بزرگ، کف‌پوش‌های صیغلی و نیز شمعدانی‌های زیبا به‌همراه چندین اتاق مهمانی است که ترکیبی از سبک هنر نوین و سبک موری (شمال آفریقا) است. مهمان‌سراهای کوچک‌تر با یک تونل به ساختمان اصلی متصل شده‌اند که در کنار تفریحگاهِ مجهز به سالن اُپرا، یک‌سوم از ۴۶ اتاق هتل را تشکیل می‌دهند. پارک بزرگی که دور تا دور کل هتل را در بر گرفته، بیش از ۱۰۰ نوع گل رز دارد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.