سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

هزینه های معمول سفر به بلغارستان

 بلغارستان به دلیل ارزان بودن هزینه های آن برای گردشگران می‌تواند به یکی از کشور‌های مورد‌علاقه‌ی هر گردشگر تبدیل گردد و مردم مهربان آن ، تاریخ باور‌نکردنی آن ، مناظر، سواحل و تفریحات شبانه از دیگر جاذبه های گردشگری بلغارستان می باشد . پس با ما همراه باشید تا با هزینه های معمول سفر به بلغرستان آشنا شوید. 

 

به این نکته توجه کنید که واحد پولی بلغارستان لوا می باشد.

هزینه اقامت در بلغارستان
هزینه‌ی اتاق‌های خوابگاهی در بلغرستان  بین ۱۲ تا ۱۸ لوا (۷ تا ۱۰ دلار)  می باشد و  هزینه‌ی اتاق‌های خصوصی بین ۲۷ تا ۳۶ لوا (۱۵.۵ تا ۲۰.۵ دلار) برای اتاق‌های یک تخته یا دو تخته هزینه در بر خواهد داشت . هزینه‌ی هتل‌های ارزان‌قیمت بسته به امکانات آن  بین ۳۶ تا ۷۰ لوا (۲۰.۵ تا ۴۰ دلار) خواهد بود. برای تجربه یک سفر اروپایی با تور اروپا  همراه شوید.

هزینه های حمل و نقل در بلغارستان

سیستم حمل و نقل عمومی در بلغارستان ارزان می باشد و  هزینه‌ی اتوبوس‌های محلی بین ۱.۳ تا ۴.۵ لوا (۰.۷ تا ۲.۵ دلار)   می باشد همچنین کرایه‌ی تاکسی‌ها از ۱.۲۵ لوا (۰.۸ دلار) شروع شده که راهی مناسب و ارزان برای گردش در شهر  می باشد.

برای رفتن به موزه ها  در بلغارستان می تواند با پرداخت هزینه ی  ۷ تا ۱۸ لوا (۴ تا ۱۰ دلار)‌  به دیدن جاذبه های تاریخی متعددی بپردازید.

هزینه های غذا در بلغارستان

با پرداخت ۲.۵ لوا (۱.۵ دلار) می‌توانید همبرگر بخورید وبرای خرید غذا از فست فود های مک دونالد نیز  باید ۹ لوا (۵ دلار) هزینه کنید. اگر می‌خواهید غذای محلی بخورید، با پرداخت ۱.۳ لوا یعنی ۰.۷ دلار بانیکا بخورید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.