سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

جاذبه های طبیعی بلغارستان در یک نگاه

بلغارستان به عنوان یک کشور اروپایی ارزان  یکی از بهترین مقاصد گردشگری می باشد و پر از جاذبه های طبیعی متفاوت و بکر می باشد که در این مقاله به معرفی برخی از آنها پرداخته ایم. 

 

سواحل زیبای  دریای سیاه
کشور بلغارستان دارای  400 کیلومتر خط ساحلی از دریای سیاه می باشد و نزدیک به یک سوم از این خط ساحلی دارای منظر زیبا و مناسب گردشگری می باشد. به غیر از ساحل آفتابی سواحل بسیار دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.

اسکی سواری در بنسکا

 بنسکا (Bansko) منطقه‌ای تقریبا جدید مخصوص اسکی  با قیمتی کاملا ارزان و متفاوت می باشد . برای تجربه یک سفر اروپایی با  تور ارزان اروپا  همراه شوید.

به کوه نوردی  در کوه‌های بالکان
رشته کوه‌های بالکان که به شبه‌جزیره‌ی بالکان نیز مشهور هستند. یکی از طولانی‌ترین راه‌های کوه‌ نوردی اروپا  این رشته کوه ها محسوب می شوند .

پارک طبیعی روزنسکی لوم (Rusenski Lom)

این پارک منطقه‌ای مخصوص پیاده‌ روی  می باشد و صومعه‌ سنگی و نقاشی‌های روی گچی مربوط به دوران باستان از جاذبه‌های اصلی  این پارک به هستند و این پارک را همانند روستایی زیبا و عجیب کرده‌ است.

عبور از پل های طبیعی
این پل‌ها به طور طبیعی و بر اثر فرسایش در رشته کوه‌های هدوپ (Rhodope Mountains) ایجاد شده اند . روی این دو پل محل‌های امنی مخصوص پیاده روی وجود دارند همچنین  کلبه‌ی توریست‌ها در همان نزدیکی  می باشد که اگر به بلغارستان سفر کردید بد نیست که به دیدن این خانه بروید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.