سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

جاذبه های تاریخی متنوع بلغارستان برای سفر

کشور بلغارستان پر از جاذبه های تاریخی منحصر به فرد و زیبا می باشد که می توانید برای تجربه یک سفر اروپایی ارزان به آن سر بزنید. در این مقاله به معرفی برخی از جاذبه های تاریخی بلغارستان پرداخته ایم.

 

منطقه‌ تاریخی رومی‌ها
این‌ منطقه‌ی باستانی  به خوبی  نگهداری شده و در شهر کنونی وارنا (Varna) قرار دارد. این منطقه به  عنوان بزرگ‌ترین ساختمان اجتماعی و تاریخی کشف شده در تاریخ بلغارستان می باشد.

 صومعه‌ ی  ملنیک و روژن
روژن (Rozhen) صومعه‌ای قرون وسطایی  می باشد که قدمت  آن به  سال ۱۲۵۹ در بلغارستان می رسد . در این صومعه نقاشی‌ های گچی زیبا و دست نخورده‌ ای وجود دارند که می‌توانید به دیدن آنها بروید. در نزدیکی این صومعه اهرامی از جنس ماسه شنی وجود دارند که در اثر فرسایش خاک به وجود آمده‌اند.

 منطقه‌ی قدیمی پلوودیو (Old Plovdiv)
این‌جا منطقه‌ای کوچک است که بازدیدکنندگان با قدم زدن در آن می‌توانند در زمان‌های مختلف تاریخ سفر کنندو ساختمان‌هایی قدیمی راببینند که چگونه با زندگی مدرن ادغام شده‌اند. قدمت این شهر به دوره‌ی احیای بلغارستان می‌رسد. برای تجربه یک سفر ارزان با  تور اروپا ارزان  همراه شوید.

موزه‌ی هنر سوسیالیست
موزه‌ی هنر سوسیالیست  به تازگی تاسیس شده  است که هنر سوسیالیست بین سال‌های ۱۹۴۴ تا ۱۹۸۹ را به نمایش گذاشته است. پارک مجسمه‌ها در خارج از ساختمان موزه قرار دارد .  همچنین یک گالری که در داخل ساختمان موزه واقع شده، دارای اثر‌هایی هنری از قرن بیستم  را به نمایش می گذارد .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.