سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

معرفی سوئد برای تجربه سفر اروپایی

سوئد در بخش شمالی اروپا واقع شده و  یکی از قطب های گردشگری اروپایی محسوب می شود. کشور زیبای فنلاند نیز با این کشور همسایه می باشد. جاذبه های گردشگری سوئد  شامل مکان های طبیعی و تاریخی و سواحل است. 

 

مهمان نوازی سوئدی ها با هتل هایی با امکانات عالی می باشد. پایتخت آن استکهلم  می باشد که تمام فعالیت های اداری در آن صورت می گیرد. استکهلم یکی از زیباترین شهرهای دنیا می باشد که به علت مدرن بودن، پیشرفته بودن  در همه چیز از سبک زندگی گرفته تا فشن، دیزاین، خوراک و فناوری های پیشرفته مشهور می باشد.

هوای سوئد بسیار پاک و رفت و آمد در آن ایمن می باشد. دو فرودگاه بین المللی در استکهلم  وجود دارد  که این گویای تردد زیاد توریست ها به آن می باشد. جاذبه های گردشگری سوئد بیشتر از نوع طبیعی می باشد.

جزیره جورگاردن از جزیره ای است که می توانید از آن دیدن کنید و در محیط متفاوت آن  احساس آرامش کنید. موزه های این جزیره بسیار مشهور می باشد. نگارخانه ها و موزه های سوئد حرف های زیادی برای هنر دوستان و عاشقان تاریخ خواهند داشت .برای تجربه سفری لوکس با  تور اروپا  همراه شوید.

گردشگاه اسکی Are مکانی  می باشد که در زمستان ها بسیار پر رونق و خیلی پر رفت و آمد می باشد. در این محل انواع تسهیلات برای یک گردش زمستانی در اختیار توریست ها وجود دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.