سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

حقایقی در مورد کشور تایلند

کشور تایلند در لیست سفر بسیاری از گردشگران جهان است. تایلند با جاذبه‌های فراوان و هزینه سفر ارزان یک انتخاب برای سفر می‌باشد. در این مقاله حقایقی در مورد کشور تایلند به شما بازگو خواهیم کرد. 

 

تایلند در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته و  یکی از بزرگترین قطب های گردشگری قاره کهن به حساب می‌آید. مراکز خرید، سواحل دیدنی و معابد حیرت آور، افراد زیادی را به سمت این سرزمین کشانده و هر کسی با هر سلیقه ای می تواند به تایلند سفر کند. رفتار گرم و صمیمی ساکنان آن نیز باعث شده است که توریست ها برای سفر بعدی خود باز هم این کشور را انتخاب کنند. خفاش خوک بینی کوچکترین پستاندار جهان و کوسه نهنگ بزرگترین ماهی دنیا در این کشور برای بازدید وجود دارند.

تایلند بزرگترین مجسمه طلایی بودا را در اختیار دارد. نام رسمی آن «Phra Phuttha Maha Suwana Patimakon» است. این مجسمه بیش از ۵٫۵ تن وزن دارد و در معبد وات ترامیت در شهر بانکوک قرار دارد. در تور تایلند ارزان به بازدید جاذبه‌هایی خواهید رفت که بسیار دیدنی و جذاب  هستند.
جزیره کوپنگان در خلیج تایلند قرار گرفته و در استان سورات تانی در جنوب شرقی کشور تایلند قرار گرفته است. این منطقه به خاطر جشن سالانه ماه کامل  در ساحل هاد رین  برگزار می گردد، شهرت زیادی داشته و مکانی مناسب برای کوله‌گردها به شمار می‌رود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.