سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

جاذبه های طبیعی شهر بانکوک

باغ وحش و سافاری بانکوک از بهترین جاذبه‌های شهر بانکوک برای بازدید هستند که به شما توصیه می‌کنیم در تور بانکوک به بازدید آن‌ها بروید. شهر بانکوک را باید از نزدیک ببینید و چه ما تعریف کنیم کافی نیست.  

مزرعه تمساح ها ( Crocodile Farm ) در 30 کیلومتری بانکوک قرار دارد و در حدود 60.000 تمساح از 28 گونه مختلف را در خود جای داده. حیوانات دیگری از جمله فیل، میمون، شیر و مار نیز در این مزرعه به چشم می‌خورند. موزه دایناسورها هم که شامل گونه های متنوع دایناسورها و اسکلت های آنها می‌باشد که در این مکان قرار گرفته است.

باغ رز ( Rose Garden ) یکی از زیباترین جاذبه‌های شهر بانکوک به شمار می‌رود که در فاصله 32 کیلومتری از غرب بانکوک قرار گرفته است. در این باغ نمایش های جذابی همچون رقص محلی تایلندی، بوکس تایلندی، شمشیربازی و شوی فیل ها نیز برای بازدید در تور بانکوک  وجود دارد.

سافاری ورد ( Safari World ) از دو قسمت تشکیل شده است: یک قسمت که به پارک سافاری مشهور می‌باشد که شامل حیواناتی چون شیر، ببر، خرس، زرافه، گورخر، آهو و پاندای سفید می‌باشد که باید با ماشین از میان این حیوانات گذشت و آنها را مشاهده کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.