سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

برترین جاذبه های گردشگری پاتایا

شهر پاتایا (pattaya)، شهری ساحلی در کشور تایلند بوده و یکی از پرطرفدارترین شهرهایی است که به شما توصیه می‌کنیم از بین شهرهای کشور تایلند انتخاب کنید.  

سایز کوچک شده و ماکت‌هایی از آثار باستانی‌ کشور‌های مختلف جهان را می‌توانید در مینی سیام مشاهده نمایید. بناهایی همچون برج ایفل، کاخ کرملین، کاخ الیزه، برج پیزا، طاق نصرت، کاخ پادشاهی تایلند وهم‌چنین تخت جمشید  از جاذبه‌هایی هستند که در مجموعه مینی سیام به صورت کوچک شده برای بازدید وجود دارند.

اغلب نمایش‌های فرهنگی و شوی بسیار‌ معروف فیل‌ها را در این باغ استوایی می‌توانید ببینید. باغ نانگ نوچ در فاصله 18 کلیومتری از غرب پاتایا قرار گرفته است. در این باغ در پاتایا گروهی از خانه‌های سنتی پاتایا، مجموعه‌ای بی‌نظیر از گل‌های ارکیده و انواع گل‌ها از نقاط مختلف جهان به شمار می‌رود.

در طبقه‌ی سوم مرکز خرید رویال گاردن مجموعه‌ای عالی از اشیایی عجیب از گوشه کنار جهان را در یک موزه مشاهده خواهید کرد. خطای چشم، ابزار شکنجه‌ی ابتدایی مثلا ماسک‌های ساخته شده از پوست انسان، انسانی با چهار چشم، اسبی با سه پا، ماکت کشتی تایتانیک که از میلیون‌ها چوب کبریت ساخته شده و سینمای 12 بعدی از جاذبه‌های موزه ریپلی در تور پاتایا برای بازدید هستند.

جزیره مرجانی زیباترین جاذبه شهر ساحلی پاتایا در کشور تایلند به شمار می‌رود.  سواحل شنی سفید و آبی فیرزوه‌ای از دلایل محبوبیت این جزیره در شهر پاتایا هستند. گردشگران می‌توانند سوار بر قایق کف شیشه‌ای از زیبایی این جزیره‌ لذت ببرند. این جزیره یکی از شگفت‌انگیزترین نواحی برای غواصی به شمار می‌رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.