سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

خرید سوغاتی در مالزی

هر ایرانی که به کشورهای خارجی سفر می‌کند در طی سفر حتما به یاد خرید سوغاتی برای بستگان خود خواهد افتاد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که در سفر به مالزی برای خرید سوغاتی چه انتخاب‌هایی خواهید داشت. 

پارچه باتیک (batik) مالزی

این پارچه از نوع خود بسیار زیبا بوده و  از هنر چاپ و طراحی و بافت پارچه برای طراحی آن استفاده شده است. بالتیک به معنای چاپ روی پارچه، به صورت سنتی می‌باشد که با طرح‌هایی از گل و گیاه و درختان که در گذشته کاریرد داشته. در مالزی نقوش باتیک به طور معمول شامل طرح‌های هندسی، نقش گل‌ها و درختان و طرح پروانه‌ای می‌باشد.

پوشاک مد روز مالزی

در مالزی معتبرترین برندهای مربوط به مد و زیورآلات به چشم می‌خورند. این محصولات شامل لباس، کفش، کیف و زیورآلات هستند. در مالزی می‌توانید از  مارک‌های مشهوری همچون دیور، فندی، لوییز، ووی تون، بوربری، و پرادا در تور مالزی خریداری کنید.

پارچه سونگکت مالزی

یکی دیگر از صنایع دستی و سوغاتی‌های سنتی مالزی پارچه‌ی سونگکت (songket) است. برای بافت این پارچه‌ از ابریشم، نقره و زر استفاده می‌گردد. این ویژگی ارزش بسیاری را به این پارچه داده و باعث شده تا سونگکت یکی از  لوکس و گران قیمت‌ترین سوغاتی‌های مالزی است.

خرید عطر  در مالزی

خرید عطر و لوازم آرایش مالزی مورد علاقه‌ می‌باشد، بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد. برندهای مشهور لوازم آرایش مانند کلینیک، رولون، اورآل، کلوین کلین، کوکو چنل،، کریستسن دیور، ایو سن لوران و دیگر برندهای مشهور در مالزی فروشگاه دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.