سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

هتل سنتارا گرند بیچ کرابی

هتل سنتارا گرند بیچ کرابی (Centara Grand Beach)، یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره لوکس در شهر کرابی می‌باشد.در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل در شهر کرابی آشنا خواهیم کرد. 

 

در هتل سنتارا گرند بیچ کرابی می‌توانید در کنار استخر یا لب ساحل در کافه های ساحلی گذرانده یا این که به غواصی یا قایق سواری بپردازید، در سالن بدن سازی تمرین نمایید و بعد از تمرین در آبگرم یا با سرویس ماساژ ریلکس نمایید. صرف صبحانه و نهار در رستوران روباز ساحلی با غذاهایی عالی و صدای امواج دریا و مرغ های دریایی بسیار زیبا و جذاب هستند. رستوران ساحلی هتل انواع غذاهای دریایی، تایلندی و البته غذاهای بین المللی را سرو کرده که برای صرف شام می توانید به رستوران دیگر هتل که در بالای تپه قرار گرفته و یکی از جاذبه‌های تور کرابی به شمار می‌رود.

دکوراسیون تایلندی، مبلمان مدرن، امکاناتی چون تلویزیون فلت کابلی، گاوصندوق، وان آبگرم و در برخی اتاق ها بالکن خصوصی با منظره ای از فضای سبز و دریا اتاق های این هتل را همانند بخش های دیگر آن منحصر به فرد می‌باشد. فاصله  فرودگاه بین المللی کرابی تا هتل در حدود چهل دقیقه رانندگی می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.