سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

سبزه قبا

سفر و گردشگری و تحلیل آن

محبوبترین مناطق کشور تایلند

تایلند یکی از پرگردشگرترین  کشورهای قاره آسیا  برای بازدید از جاذبه‌هایی دیدی و زیبا است. در این مقاله شما را باشهرهای محبوب کشور تایلند آشنا خواهیم کرد.  

بانکوک پایتخت کشور تایلند می‌باشد و در جنوب این کشور قرار گرفته است. شرایط این منطقه را با شرایط نواحی شمالی کشور مقایسه نمایید مشاهده خواهید کرد که کاهش طول جغرافیایی در شرایط آب و هوایی تاثیر زیادی خواهد داشت. در کل شهرهای کشور تایلند گرم و مرطوب هستند اما در برخی از زمان‌ها این دما کاهش پیدا کرده و این شهر کمی خنک می‌شود بنابراین در انتخاب زمان ملحق شدن به تور تایلند ارزان می‌ توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار 

پوکت بزرگترین جزیره ی تایلند است و از زمین هایی کوهستانی تشکیل شده است. رشته کوه های در سمت غرب جزیره و همچنینی از شمال تا جنوب آن امتداد یافته اند. سواحل غربی آن دارای برخی از زیباترین سواحل دنیا است در حالی که سواحل شرقی چندان زیبا نیستند. آب و هوای تایلند در این منظقه بسیار مناسب است.

در مرکز سواحل غربی پوکت یکی از محبوب ترین و شلوغ ترین سواحل آن یعنی پاتونگ واقع شده است. پاتونگ یکی از نقاط مهم گردشگری در پوکت است. شلوغ ترین و ارزان ترین مراکز خرید در پاتونگ هستند.

جزیره ی زیبا و شگفت انگیر Phi Phi که برای فیلم برداری فیلم The Beach استفاده شده هم در این منطقه قرار گرفته. این جزیره بعد از سونامی آسیب زیادی دید اما امروزه به بهترین شکل بازسازی شده است. برخی از زیباترین سواحل ماسه ای دنیا در این جزیره هستند. این جزیره دارای آبی شفاف و فیروزه ای است و برای غواصی یک محل بسیار ایده آل است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.